Če sodimo po energiji in idejah na drugem Competo HR hekatonu, se nam za prihodnost dela ni treba bati.
Foto: Matic Gabriel
Drugi Competo HR hekaton je v Telekomov Brihta plac pripeljal zaposlene petih podjetij: Telekoma Slovenije, Abanke, Leka, Skupine Cetis in Merkur zavarovalnice. Naš cilj je bil v raznolikih ekipah poiskati rešitve za izzive, ki jih prinaša prihodnost dela. In rezultat: 10 zanimivih rešitev, številni »mini-hacki« za izboljšavo vsakdanjega dela in neverjetna kreativna energija, s katero si bomo prizadevali »okužiti« vse svoje sodelavce.
Nagradili smo 4 ideje v 4 različnih kategorijah: najbolj kreativna, najbolj aplikativna, najbolje raziskana in najbolje predstavljena ideja.
NAJBOLJ KREATIVNA IDEJA
- Zmagovalna ideja: Tržnica prenosa znanja
- Problem: Kako vzpostaviti sistem izmenjave znanj, kjer mlajši prispevajo digitalno znanje, starejši pa ekspertno znanje?
- Rešitev: Sistem medgeneracijskega prenosa znanja, ki omogoča različne načine izmenjava znanja (vizualno, auditivno, interaktivno,…) in je podprt z aplikativno podporo. Sistem omogoča tudi povezovanje posameznikov z namenom prenosa znanja, veščin in izkušenj. Vpeljava ideje bo vplivala na večjo produktivnost, hitrejše in zabavnejše pridobivanje znanj in veščin ter posledično večjo produktivnost.
NAJBOLJ APLIKATIVNA IDEJA
- Zmagovalna ideja: Ko bom velik, bom zavarovalni agent!
- Problem: Komu narediti poklic zavarovalniškega zastopnika privlačnega in kako?
- Rešitev: Spodbuditi željo za poklic zavarovalnega zastopnika preko ambasadorjev poklica. Cilj: predstaviti zastopnika in pozitivne plati tega poklica preko promocijskega oglasa, video-spota za objavo v medijih in na družbenih omrežjih ter preko sodelovanja ambasadorjev na dogodkih. Ambasadorji bodo hkrati spodbudili mlade, da se odločijo za ta poklic, kasneje pa bodo tudi njihovi vzorniki. Začetniki v poklicu bodo deležni podpore s strani ambasadorjev v smislu pomoči pri sestavljanju baze kontaktov, dogovarjanju za sestanke s klienti, izobraževanjih in podobno.
NAJBOLJE RAZISKANA IDEJA
- Zmagovalna ideja: Digitalni motivator
- Problem: Kako preseči odpor zaposlenih, starejših od 45 let, pred novimi digitalnimi načini komuniciranja?
- Rešitev: : Digitalni motivator je dodatek obstoječim digitalnim orodjem, ki omogoča vprašanja, učenje in podporo uporabnikom. Je digitalni prostor, kjer ni neumnih vprašanj. Po uporabi digitalnega motivatorja bodo zaposleni popolnoma podučeni in integrirani v nov pristop dela oziroma v uporabo nove tehnologije. Na kratek rok se poveča motivacija za spoznavanje z novo tehnologijo, Na dolgi rok pa vsi uporabniki vseh generacij z veseljem uporabljajo nove produkte.
NAJBOLJE PREDSTAVLJENA IDEJA
- Zmagovalna ideja: FIT 4 LIFE – (za)živi svoj zdrav življenjski slog v službi
- Problem: Kakšen zaposlitveni oglas bi v Merkur Zavarovalnico privabil mlade na začetku njihove karierne poti?
- Rešitev: Želimo si, da lahko naši zaposleni svoj zdrav življenjski slog živijo tudi v službi. Zato bomo s pomočjo ambasadorjev ( naših zaposlenih) obstoječe dobre prakse v podjetju komunicirali tudi navzven. Izpostavili bomo ambasadorje 5 področij (gibanje, zdrava prehrana, odprta komunikacija, sodelovanje, premagovanje stresa), ki bodo svoje izkušnje komunicirali skozi različne komunikacijske kanale, prilagojene mladim.
Te in ostale ideje s Competo HR hekatona bomo spremljali in spodbujali v okviru naše »Future of Work« skupnosti. Verjamemo, da bodo udeleženci hekatona kreativno energijo prenesli na svoja delovna mesta in postali prvi ambasadorji boljše prihodnosti dela v svojih podjetjih.
Naslednji Competo HR hekaton bo marca 2019. Več informacij: ana.gabrscek@competo.si.