Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

13. Competo dogodek: Kako bodo milenijci vodili generacijo X?

Prvič v zgodovini je na trgu dela prisotnih 5 generacij. Tradicionalisti, baby boomerji, generacija X, milenijci in generacija Z – posamezniki, ki so odraščali ob različnih globalnih dogodkih, z različnimi tehnologijami in delovnimi vrednotami, danes vsak dan zahajajo v isto pisarno, opravljajo iste naloge in sledijo istim ciljem.

Koliko smo pripravljeni na spremembe, ki jih takšna situacija prinaša?

PROGRAM

  • 8.00 – 8.30: prihod
  • 8.30 – 9.40: predavanje Jamie Notter 
    • Veliko se pritožujemo na račun milejincev: imajo preveč pravic, preceč si upajo, so nepotrpežljivi. A pri tem spregledamo bistvo: milenijci se preprosto odzivajo na sile, ki so jih oblikovale. Še več: s svojim pogledom osvetljujejo nekatere največje spremembe na področju vodenja in managementa, ki se dogajajo danes. V svojem provokativne predavanju bo Jamie Notter, strokovnjak na področju obeh generacij in organizacijske kulture, izpostavil ključne sile, ki so oblikovale poglede in vedenja milenijcev. Z nami bo delil rezultate svoje raziskave, v kateri prepoznava štiri osnovne zmožnosti, ki jih morajo ponotranjiti voditelji katere koli generacije, ki želijo uspešno voditi milenijce in jim omogočiti profesionalni razcvet.
  • 9.40 – 10.00: delavnica s Perry Timmsom » Emphathy map«
  • 10.00 – 10.30: Zajtrk z Argeto Exclusive
  • 10.30 – 11.40dr. Aleksander Zadel
    • Milenijci – generacija, ki združuje celotno generacijo Y in prvi del generacije Z. Umeščamo jih med leto 1980 in 2001. To je generacija, ki v celoti odrašča v informatizirani družbi. Med njimi bi težko našli koga, ki je uporabljal analogni telefon. Njihov optimizem po mnenju pripadnikov generacije X ni objektivno utemeljen. Delodajalci so navdušeni nad dejstvom, da so bolj odprti za oblikovanje svojih karier kot za oblikovanja družine in družinskega življenja. Kljub temu, da nas skrbi, ker se moderna družba atomizira na posameznike, pri njih opažamo, da jim veliko pomeni timsko delo. Raziskava London Business Scholl kaže, da kar 43% generacije Y trdi, da jim je najbolj pomembno, da bi soustvarjali boljši svet in podjetje v katerem delajo. Bi v takem svetu živeli tudi vi?
  • 11.40 – 12.00: zaključek

 

GOVORCI

Jamie Notter

Jamie je strokovnjak in govorec na področju načrtovanja, vodenja in upravljanja generacijsko raznolikih organizacij ter član Forbesovega združenja coachev (Forbes Coaches Council) in avtor člankov v Harvard Business Review.  Ima 25-letne izkušnje na področju reševanja konfliktov, generacijskih razlik in kulturnih sprememb. Njegova strokovna področja so organizacijska kultura, reševanje konfliktov, milenijci in generacijske razlike, oblikovanje in izvajanje treningov in uporaba družbenih omrežij pri oblikovanju bolj človeških delovnih mest. Pri svojem delu združuje najsodobnejšo analitiko s poglobljenim pristopom k svetovanju ter tako spodbuja rast, inovativnost in zavzetost v organizacijah po svetu. Vodjem pomaga odkriti in aktivirati človeški potencial v organizacijah na način, da kulturo spreminja v oprijemljivo orodje. Je tudi (so)avtor štirih knjig in predavatelj na največjih svetovnih HR konferencah. Magisterij iz reševanja konfliktov (George Mason University) je nadgradil s certifikatom na področju razvoja organizacij na Univerzi Georgetown, kjer je aktiven kot svetovalec.

 

 Dr. Aleksander Zadel

Dr. Aleksander Zadel, ustanovitelj Inštituta C. A. R. in eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem. V gospodarstvu že več kot 20 let vodi predavanja in delavnice v različnih podjetjih in uspešno mentorira ljudi, da na podlagi lastnih potencialov in želja razvijejo suverene in avtonomne rešitve, s katerimi povečajo osebno zadovoljstvo in učinkovitost. Poleg izobraževanj izvaja tudi coachinge vodilnih kadrov ter psihološka testiranja in profiliranja zaposlenih.

 

Perry Timms

Perry Timms je ustanovitelj in Chief Energy Officer organizacije People and Transformational HR (PTHR), član organizacije Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), TEDx govorec in mednarodni predavatelj, avtor knjige Transformational HR, gostujoči predavatelj na Hult International, Sheffield Hallam University Business Schools in GEA College v Ljubljani. Perry je poznan po številnih HR Hekatonih, kjer na lokalnem in mednarodnem nivoju skupaj s podjetji ustvarja nove in inovativne pristope k delu. Letos je bil uvrščen na 5. mesto lestvice najbolj vplivnih HR mislecev, ki ga sestavlja mednarodna revija HR Magazine (2018 Most Influential HR Thinkers). Najdete ga lahko na www.pthr.co.uk ali na Twitterju (@PerryTimms) oziroma njegovem blogu Medium.com/@PerryTimms.

 

KAKO BODO MILENIJCI VODILI GENERACIJO X

 

Perry Timms: Kako bodo milenijci vodili generacijo X – 1. del

Ali sem za milenijce? Seveda! Od njih sem celo prevzel miselnost (digitalna usmerjenost, učenje iz izkušenj, težnja po spreminjajo sveta na bolje), ki velja za arhetip te generacije. Ali sem proti generaciji X? Seveda ne! Razumem pa, da so odločitve prejšnje generacije ustvarile nekaj ovir in izzivov za naslednje generacije. 

 

Jamie Notter: Prihodnost medgeneracijskega sodelovanja

Pred dobrim desetletjem je na trg delavne sile pričela vstopati nova generacija – milenijci. In starejša generacija je takrat pričela z dolgim obdobjem konstantnega pritoževanja nad njo: da želijo vselej imeti prav, da so preveč neformalni, da so neučakani… In seznam takih in podobnih opisov te nove generacije se kar vrsti in vrsti

 

Competo raziskava: Kako milenijci gledajo na sodelovanje s starejšimi generacijami?

V obdobju od julija do avgusta 2018 smo na Competo družbenih omrežjih izvajali anketo, s katero smo želeli pridobiti informacije o pogledu milenijcev na sodelovanje s starejšimi kolegi znotraj delovnega okolja.

 

 

UTRINKI 

»Rada se udeležim zdaj že tradicionalnega jesenskega dogodka, ker se razuma dotaknejo na čustven način. Razmisliti o spremembah smo, po mojem mnenju, pripravljeni zaradi strahu ali pa ko nam je nekaj zelo všeč. Ekipa Competo vedno poskrbi, da nam je lepo, a slišimo tudi pomembne resnice.« Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija   

 

 

»Dogodek podpiramo že tretje leto zapored. Zakaj? Poleg izjemne ekipe Competa, ki je profesionalna, predvsem pa mlada in živa, bodisi po srcu ali letnici rojstva, je dogodek prava budnica in opomnik za sodobnega managerja, da je konstanten razvoj in delo na sebi nuja. Dr. Zadel, ki ga vedno komaj čakamo, nas na simpatičen, človeški, včasih tudi presunljiv način, prepriča, da je v zaznavanje čustev in medosebne odnose vredno vlagati energijo, tako doma kot na delovnem mestu. Kaj nam na področju dela in HR prinaša prihodnost, katero črko abecede si je izbrala najnovejša generacija, ki prihaja na trg dela in s kakšnimi izzivi nam bo postregla, pa nam suvereno predstavijo uveljavljeni tuji gosti, ki dogodku dodajo piko na i.« Jaka Kavčič, Generalni direktor Summit avto, d.o.o.

 

“Competo dogodek podpiramo od trenutka, ko smo se ga prvič udeležili. Teme nas vedno znova pozitivno presenetijo s svojo svežino in aktualnostjo. Letošnja tema (medgeneracijsko sodelovanje) je za oglaševalsko industrijo še posebej aktualna, saj je kreativnost pogosto (zmotno) rezervirana za mlado generacijo. Naše izkušnje pa kažejo, da so najboljše kretivne rešitve predvsem rezultat znanja, trdega dela in uigrane ekipe – ne glede na njeno generacijsko sestavljenost.” Dali Bungič, CEO, Luna \TBWA d.o.o.

 

»Zakaj podpiramo Competo dogodek? Zato, ker je vredno podpirati dobre, kreativne in uspešne projekte. Zaradi sebe, zaradi njih in v obče dobro. Teme, ki se jih loteva Competo na svojih dogodkih, so vedno tiste – prave. Osvetlijo jih z različnih vidikov, z njimi izzivajo razmišljanje in posledično sprožajo akcijo. Tako je tudi s tokratno temo.  Danes je razumevanje medgeneracijskega delovanja in sodelovanja neprecenljivo in ključno za uspešno delo v podjetju, pa tudi za razvoj družbe v celoti.«  Enzo Smrekar, glavni direktor SPP Namazi v Atlantic Grupi in predsednik uprave Droge Kolinske

 

“Sposobnost podjetja, da pritegne in obdrži najboljše kadre, je tesno povezana s spodbujanjem inovacij in ponujanjem razburljivih projektov, ki prinašajo korist za celotno gospodarstvo in širše družbeno okolje. Naše poslanstvo v Bisnodu je vsem zaposlenim zagotoviti priložnost, da se zavzemajo za skupne cilje, se nenehno razvijajo in dosegajo svoj polni potencial. Verjamemo, da nas generacijska in kulturna raznolikost krepi, zato si prizadevamo za vzpostavljanje okolja, v katerem lahko vsak posameznik izrazi in razvija svoje ideje in se vsi učimo drug od drugega. Mladi, ki zadnja leta vstopajo na trg delovne sile, imajo zagotovo drugačen odnos do službe in dela, kakor so ga imele generacije pred njimi, a njihova prodornost, zagnanost in želja po novih doživetjih nas navdihujejo na vsakem koraku. Če nam to uspe povezati z izkušnjami in znanjem, ki jih nanje lahko prenesemo stari mački, lahko skupaj pišemo čudovite zgodbe, ki nam zagotavljajo razvoj, konkurenčno prednost ter ohranjanje najboljših in nadarjenih ljudi.” Milan Dragić, Generalni direktor Bisnode Južni trg 

 

»Medgeneracijsko sodelovanje je ključno za uspešnost podjetij. Starejši imajo ogromno znanja in izkušenj, ki lahko pri nadaljnji karieri koristijo mladim, mladi pa s svojo svežino in drugačnimi kompetencami lahko veliko naučijo starejše. Pomembno pri tem je, da najdemo način, s katerim povežemo prednosti vsake generacije in jih združimo v nepremagljivo celoto. Različne generacije se lahko v delovnem okolju s svojimi raznolikimi izkušnjami, znanji in kompetencami namreč odlično dopolnjujejo, sinergije med njimi pa podjetjem prinašajo številne prednosti.« Helena Lokar, direktorica Upravljanja s kadri, Telekom Slovenije

 

12. Competo dogodek – VIDEO in FOTO

 

Pretekli dogodki

Competo HR hekaton: ADIJO SILOSI - interno sodelovanje 4.0

20. 10. 2020
Virtualni HR hekaton je povsem agilen način reševanja izzivov komunikacije, sodelovanja in zavzetosti, ki podjetjem različnih branž, velikosti in...

FOW zajtrk: Employer branding - preteklost, prihodnost ali sedanjost?

15.01.2020
Pred nami je že tretja sezona “Future of Work” zajtrkov – naš prvi FOW zajtrk v 2020 bo v petek, 24. januarja 2020, ob 8.30 na...

Novembrski FOW zajtrk

29. 11. 2019
Na novembrskem Future of Work zajtrku bomo s tremi gosti govorili o lateralnih...
Preskoči na orodno vrstico