- agencij ne poznajo in želijo sočasno preveriti njihovo kvaliteto dela;
- nobeni agenciji posebej ne zaupajo in zato se ne morejo odločiti le za eno;
- pričakujejo, da bodo agencije » v tekmi z ostalimi « morda še bolj motivirane in učinkovite pri iskanju in izboru kadrov;
- ni jim potrebno plačati osnovnih stroškov na začetku;
- so v stiski s časom in morajo nujno v kratkem zapolniti prosto delovno mesto;
- pričakujejo, da bo glavni kriterij »časovna bitka za kandidata« in s tem, da bodo hitreje dobili najbolj primernega človeka.
Tovrstna oblika sodelovanja z več agencijami hkrati dokazano ne omogoča resnično kvalitetnega pristopa iskanja. Ni dovolj, da imamo le analizo delovnega mesta in da potem hitro pogledamo, kje v bazi so potencialno zanimivi kandidati. Kje pa je tukaj analiza trga, panoga, konkurence, pregled potencialno zanimivih kandidatov po podjetjih, headhunting le teh, koordinacija razgovorov, testiranj, priprava poročil? Iskanje kadrov je kompleksen proces in terja svoj čas. Moramo si ga vzeti dovolj, da izničimo možnosti izbire napačnega kandidata. Prav nič narobe ni, če se postopek morda nekoliko zavleče in traja kakšen teden in mesec več, v kolikor na koncu resnično dobimo najbolj ustreznega kandidata.
In nenazadnje, podjetje, s tem, ko sočasno odda naročilo več različnim agencijam hkrati poveča možnosti, da se diskretnost iskanja zmanjša; agencije lahko nagovarjajo iste kandidate in s tem povzročijo pravo zmedo, saj ne razumejo, komu zaupati; in če na koncu ne dobijo najbolj primernih kandidatov, zelo težko določijo »odgovornost« za nastale razmere.
L.S.