Dejstvo je, da se vse več naročnikov/podjetij obrača na nas šele potem, ko sami niso bili uspešni pri iskanju kandidata za določeno delovno mesto. To pomeni, da so podjetja najprej nekaj mesecev sama iskala in opravila razgovore z vsemi potencialnimi kandidati. Na koncu, po razgovorih s kandidati, pa enostavno ugotovila, da med vsemi ni bilo primernega človeka. Da, na ta način v Competu dobimo skoraj ena tretjino naših naročil. In potem se sami soočamo z »iskanjem igle v senu«. V teh primerih z običajnimi oglasi in običajnim načinom iskanja nikoli ne dobimo najprimernejših kandidatov, temveč se poslužujemo neposrednega nagovarjanja kandidatov preko naše baze, različnih omrežij, kanalov, priporočil in v večini primerov šele ta korak prinese najboljše rezultate.
Vse bolj ugotavljamo, da so klasične oblike iskanja z objavljenimi oglasi vse manj produktivne. Na posamezno objavljeno prosto delovno mesto se prijavi ogromno ljudi ( od 50 do 1000/200 in več). Le malo pa je takih, ki se dejansko prijavljajo ciljno in ki na koncu ustrezajo razpisanim pogojem ter potrebam naročnika. Podjetje vselej z določenim namenom v oglasu izpostavi, kaj pričakuje od kandidatov na drugi strani (izkušnje, znanja, lastnosti, kompetence…). » Vem, da ne izpolnjujem razpisane pogoje, ampak kljub temu/vseeno…« Prav s tovrstnim stavkom mnogi od kandidatov začnejo besedilo v svoji prijavi in zelo verjetno, se na koncu, ob neizbranosti, sprašujejo, zakaj jih vendarle nihče noče povabiti na razgovor, …. Mislim, da je odgovor povsem jasen.
L.S.