Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Fokus energije v ukrepe, komunikacijo in pomoč

Gostujoči blog: Ekipa AMZS

Med temi nepredvidenimi časi v sodobni zgodovini se zdi, da sta Slovenija in Evropa obstali. Vendar pa je mobilnost tudi v tem času pomembna in nujna storitev za našo skupnost. V teh dneh je še toliko bolj pomembno, da ravnamo previdno in odgovorno.

V AMZS nam takšna ravnanja niso tuja, zagotovo pa je tudi nas presenetila situacija, ki jo je povzročila epidemija. V teh težkih časih nas vodi in opogumlja strokovna in človeška dolžnost – s svojim delom in odgovornim ravnanjem z našo pomočjo na cesti prispevamo k mozaiku družbe.

Intenzivna interna komunikacija

V duhu dobre informiranosti, dialoga in z željo, da ravnamo ažurno, odgovorno, predvsem pa učinkovito, smo okrepili interno komunikacijo. Dnevno imamo virtualna slišanja z vodji centrov, kjer preverimo status naših zaposlenih. Njihovo zdravje in zdravje njihovih bližnjih je namreč ključno. Nato prevetrimo druge ukrepe v zvezi z zajezitvijo širjenja novega koronavirusa, ki jih z največjo mero odgovornosti izvajamo dnevno; za vse, ki svoje delo še opravljajo (mehaniki za pomoč na cesti, sodelavci v klicnem centru, strokovne službe) ter družino Pravih prijateljev nasploh. Ključne informacije dopolnjujemo na internih platformah, ki so dosegljive vsem zaposlenim. Vodje so s svojimi zaposlenimi na vezi po telefonu ali preko video klicev. Tudi vodstvo izvaja komunikacijo preko e-sporočil, kjer se dotika tem, ki zaposlene v teh dneh najbolj skrbijo (statusi zaposlenosti, ukrepi …).

Pa vendar, v teh težkih časih je priložnost, da se vsi skupaj naučimo novih znanj. Osvojimo nove digitalne platforme, razmislimo o dejanski vrednosti človeških odnosov in si priznamo, da smo AMZSjevci zares močno povezani. Gradnja odnosov v zadnjih letih se namreč prav zdaj obrestuje. (P)ostajamo močno povezani.

Eksterna komunikacija

Zaprtje večjega dela naših dejavnosti je za seboj prinesla zares veliko (nenačrtovanega) komuniciranja. Čez noč smo morali zamrzniti trženjske aktivnosti, obvestiti člane ter javnost. Službi za PR in tržno komuniciranje sta tudi navzven ažurno obveščali o preventivnih in kurativnih ukrepih, ki jih je AMZS najprej prostovoljno, nato z odloki bil dolžan storiti. Pomembno pa je, da ostajamo na voljo ljudem na cesti, ko se zgodi nepredvidljivo. Pomoč nudimo 24/7 in tako vsaj deloma udejanjamo svoje poslanstvo tudi v časih, ki so za vse nas vse prej kot »normalni«. Da bi zmanjšali število klicev v naš informacijski center zbiramo in ažuriramo vprašanja, v zvezi z našimi dejavnostmi in izrednimi razmerami. Ažuriramo jih na spletni strani, na voljo pa so kolegom, ki so tudi zdaj (kot sicer) v prvi »bojni liniji« in na voljo ljudem za različne informacije.

Pomoč psihologinje

Novo, nepoznano, nevidno in ogrožajoče je med nami. Pomembno je, da se s ciljem omejitve širjenja koronavirusa osamimo tako, da ostanemo stran od ljudi, a ne nujno tudi od telefona. Ta je vez do ljudi, ki so pripravljeni prisluhniti.

Ko se ljudje zavemo, da ne moremo ubežati nevarnosti, ker je povsod okrog nas, lahko v nas vznikne občutek, da nam zmanjkuje tal pod nogami, sapa postaja težka, srce odmeva ali obratno, oseba lahko v smehu prekipeva.

Nekatere uklešči strah, drugi tveganje zanikajo. Nobena skrajnost ni podporna. Odzivi posameznika na ekstremne situacije so svojski, lahko neobičajni. Še posebej v situacijah, kjer smo lahko življenjsko ogroženi.

Ker ne želimo, da ljudje ostajajo v tem zahtevnem položaju sami, smo za člane AMZS, zaposlene in partnerje aktivirali mobilno številko  031 649 514, kjer je za pogovor na voljo psihologinja Julija Pelc, spec. za psihološko svetovanje, specializirana tudi za prvo psihosocialno pomoč, ki sicer deluje v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem, kjer izvaja psihosocialne delavnice v okviru zakonskih programov varne vožnje.

 

Gostujoči blog: Ekipa AMZS

 

Ostali članki

Odkrijte svoj voditeljski DNK

19.11.2024
Razvoj vodij bo v prihodnosti še naprej ključen za uspešnost organizacije. Vendar pa sodobni vodje niso le tisti, ki naloge izvršijo do konca ali...

Kaj je in kaj ni kakovosten vodja

02.11.2024
Vodenje je umetnost, ki zahteva več kot le formalno izobrazbo ali pozicijo v hierarhiji. Kakovosten vodja je oseba, ki zna navdihniti, usmerjati in...

Vloga vodij pri ustvarjanju odporne organizacijske kulture

02.11.2024
Vodenje je ključno ne le za postavljanje standardov, temveč tudi za spodbujanje okolja, kjer se zaposleni počutijo opolnomočene. Ko vodje kot...