Zaposlovanje v času, ko poskušamo večino stvari izpeljati na daljavo, je še posebej trd oreh. Tako za delodajalce kot kandidate. Ne glede na to, na kateri strani ekrana ste, oba treta podoben orešček. Nekaj malega neverbalne komunikacije imamo v teh primerih na voljo za izražanje (ali pa analizo, ko opazujemo sogovornika). Toda, ta je predvsem omejena na obraz (in pa na resolucijo slike). Zato se zanašati na to, da bomo izrazili svojo očarljivost, simpatičnost, dostopnost itd. skozi govorico telesa in obraza, energijo in pristopom, ni dovolj. Vsebina povedanega je pomembna že v živo, a še posebej pride do izraza preko video sestanka.
Ne le, da smo pozorni na to, kaj, kako in zakaj nekaj izrazimo, ampak da se tudi zanimamo za povedano s strani sogovornika. S pomočjo spremljanja in raziskovanja tega, kaj drugi potrebuje in pričakuje, pravzaprav preverjamo, ali se lahko mi s tem povežemo, oziroma ali se želimo povezati s tem. Ob tem pa je pomembno na kakšen način naslavljamo te vsebine. Zasliševanje ni povezovanje, ampak prej odvezovanje.
Maša Žilevski – iz social rubrike: Tremo orehe hibridnega dela