Dobri kadri, talenti, si želijo dobrih izkušenj. Le te se pričnejo že s samim zaposlitvenim procesom. Profesionalen odnos, odzivnost, človečnost, hitre povratne informacije, transparentnost in avtentičnost pa tudi fleksibilnost pri zaposlovanju in pogled, ki seže onkraj vsega, kar je do nedavnega veljajo za tradicionalno – vse to je v očeh posameznika danes pomembno.
Marsikaj smo v zadnjih letih nadgradili in optimizirali, proces iskanja in izbora pa žal bistveno manj. Ker gre za odnos dveh enakovrednih partnerjev, so v ospredju tudi občutki, temelječi na neposredni izkušnji in zaznavi. Vsak posameznik, ki vstopi v proces našega zaposlitvenega krogotoka, je nenazadnje tudi naša potencialna stranka ali partner, naročnik, bodoči sodelavec. Kar tekom tega procesa doživi, bo vplivalo na njegovo nadaljnjo percepcijo do nas.
S pozitivno izkušnjo pridobivamo nove ambasadorje, podpornike, bodoče sodelavce, nove »prijatelje« naše skupnosti.
Zgornja misel ni nova, a jo je vredno večkrat ponoviti. Saj deluje. Prinaša tisto pravo vrednost in želene rezultate. Kot vsaka stvar, tudi nadgradnja zaposlitvenega procesa terja svoj čas, energijo, predvsem pa vključuje mnogo ljudi v organizaciji. Ne gre le za HR, vsak »hiring« manager bi moral biti seznanjen s širšim vpogledom pomena zagotavljanja pozitivne izkušnje posameznika tekom zaposlitvenega procesa. Pomembno je, da vse interne sogovornike opremimo tako z informacijami kot tudi napotki in orodji, ki jim bodo v tem procesu pomagala.
Stopimo iz cone udobja, bodimo inovativni, drzni. Hkrati pa ohranimo naše jedro.