Za poveฤavo in pomanjลกavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kako osmisliti razvoj zaposlenih?

Razvoj kompetenc zaposlenih je proces. Usposabljanja sama niso dovolj. Razvoj je potrebno podpreti s ฤim veฤ raznolikimi kadrovskimi sistemi (npr. mentorstvo, letni in obdobni pogovori, ciljno vodenje โ€ฆ) ter sodelovati z vodji, ki uporabljajo te sisteme in lahko spodbujajo razvoj kompetenc neposredno pri delu.ย ย ล e posebej pomembno je, kako se vodje o razvoju kompetenc pogovarjajo na letnih in obdobnih razgovorih. Ti so priloลพnost za krepitev razvojne usmerjenosti zaposlenih.

Z razvojem kompetenc do bolj produktivnih zaposlenih

๐™๐š๐ฉ๐จ๐ฌ๐ฅ๐ž๐ง๐ข, ๐ค๐ข ๐ซ๐š๐ณ๐ฏ๐ข๐ฃ๐š๐ฃ๐จ ๐ฎ๐ฌ๐ญ๐ซ๐ž๐ณ๐ง๐ž ๐ค๐จ๐ฆ๐ฉ๐ž๐ญ๐ž๐ง๐œ๐ž ๐ ๐ฅ๐ž๐๐ž ๐ง๐š ๐ญ๐ซ๐ž๐ง๐ฎ๐ญ๐ง๐ž ๐ข๐ง ๐ฉ๐ซ๐ข๐ก๐จ๐๐ง๐ฃ๐ž ๐ฉ๐จ๐ญ๐ซ๐ž๐›๐ž ๐ฌ๐ฏ๐จ๐ฃ๐ž๐ ๐š ๐ฉ๐จ๐๐ซ๐จฤ๐ฃ๐š ๐๐ž๐ฅ๐š, ๐ฉ๐จ๐ฌ๐ญ๐š๐ง๐ž๐ฃ๐จ ๐ฎฤ๐ข๐ง๐ค๐จ๐ฏ๐ข๐ญ๐ž๐ฃลก๐ข, ๐›๐จ๐ฅ๐ฃ ๐ฉ๐ซ๐จลพ๐ง๐ข, ๐ฉ๐ซ๐จ๐๐ฎ๐ค๐ญ๐ข๐ฏ๐ง๐ž๐ฃลก๐ข, ๐›๐จ๐ฅ๐ฃ ๐ฌ๐ฎ๐ฏ๐ž๐ซ๐ž๐ง๐ข. Na ta naฤin zaposlenim ลกirimo moลพnosti karierne rasti, napredovanja, strokovnega razvoja ter opolnomoฤenja v svoji funkciji. Poฤutijo se lahko bolj sposobne in cenjene zaradi svojih doseลพkov. ฤŒe ob tem doลพivljajo, da je skrb kadrovske sluลพbe in organizacije celovita, da je organizacija v tem smislu ยปฤloveลกkaยซ ter skrbi tako za kakovost rezultatov kot odnosov, lahko vidijo v razvoju lastnih kompetenc dodaten smisel.

Razvoj kompetenc zaposlenih moฤno podpreta tudiย gradnja zaupanjaย v timih in organizaciji nasploh ter gradnja kulture dajanja povratnih informacij.

V delovnem okolju, kjer je veliko ๐ฆ๐ž๐๐ฌ๐ž๐›๐จ๐ฃ๐ง๐ž๐ ๐š ๐ณ๐š๐ฎ๐ฉ๐š๐ง๐ฃ๐š ter kjer teฤe ๐ข๐ณ๐ฆ๐ž๐ง๐ฃ๐š๐ฏ๐š ๐ซ๐š๐ณ๐ฏ๐จ๐ฃ๐ง๐จ ๐ฎ๐ฌ๐ฆ๐ž๐ซ๐ฃ๐ž๐ง๐ข๐ก ๐ฉ๐จ๐ฏ๐ซ๐š๐ญ๐ง๐ข๐ก ๐ข๐ง๐Ÿ๐จ๐ซ๐ฆ๐š๐œ๐ข๐ฃ, so zaposleni ลกe bolj pripravljeni na:
ยทย ย ย ย ย ย razvoj,
ยทย ย ย ย ย ย iskanje novih reลกitev,
ยทย ย ย ย ย ย razmiลกljanje izven okvirjev ter
ยทย ย ย ย ย ย prevzemanje odgovornosti za napake in njihovo reลกevanje.

๐Š๐š๐๐ซ๐จ๐ฏ๐ฌ๐ค๐š ๐ฌ๐ฅ๐ฎลพ๐›๐š ๐ฃ๐ž ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ๐š, ๐ค๐ข ๐ฉ๐จ๐๐ฉ๐ข๐ซ๐š ๐ข๐ง ๐ฌ๐ฉ๐จ๐๐›๐ฎ๐ฃ๐š ๐ฏ๐ฌ๐ž ๐ญ๐ž ๐ฌ๐ฉ๐ซ๐ž๐ฆ๐ž๐ฆ๐›๐ž ๐ง๐š ๐ซ๐š๐ฏ๐ง๐ข ๐ค๐ฎ๐ฅ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ž ๐จ๐ซ๐ ๐š๐ง๐ข๐ณ๐š๐œ๐ข๐ฃ๐ž. ๐• ๐ฉ๐ซ๐š๐ค๐ฌ๐จ ๐ฉ๐š ๐ฃ๐ข๐ก ๐ฅ๐š๐ก๐ค๐จ ๐ง๐š๐ฃ๐›๐จ๐ฅ๐ฃ ๐ฎ๐ฏ๐ž๐๐ž๐ฃ๐จ ๐ฏ๐จ๐๐ฃ๐ž. Vse aktivnosti imajo veฤji uฤinek, ฤe jih podpira kultura zaupanja in povratnih informacij. Potem razvoj ne ostane zgolj na ravni posameznih aktivnosti, ampak postane del razmiลกljanja vseh ljudi v organizaciji.

๐‘จ๐’๐’‚ ๐‘ซ๐’๐’Ž๐’†๐’๐’Š๐’” ๐‘ช๐’‚๐’๐’Œ๐’‚๐’“, senior svetovalka in psihologinja Competo

Ostali ฤlanki

Odkrijte svoj voditeljski DNK

19.11.2024
Razvoj vodij bo v prihodnosti ลกe naprej kljuฤen za uspeลกnost organizacije. Vendar pa sodobni vodje niso le tisti, ki naloge izvrลกijo do konca ali...

Kaj je in kaj ni kakovosten vodja

02.11.2024
Vodenje je umetnost, ki zahteva veฤ kot le formalno izobrazbo ali pozicijo v hierarhiji. Kakovosten vodja je oseba, ki zna navdihniti, usmerjati in...

Vloga vodij pri ustvarjanju odporne organizacijske kulture

02.11.2024
Vodenje je kljuฤno ne le za postavljanje standardov, temveฤ tudi za spodbujanje okolja, kjer se zaposleni poฤutijo opolnomoฤene. Ko vodje kot...