Na trgu dela kot iskalci zaposlitve tekmujemo z vrsto drugih strokovnjakov. Svoje možnosti v očeh zaposlovalcev si lahko povečamo, če v takem bazenu izstopamo. Nesmiselno je razmišljati o tem, kako smo lahko boljši od ostalih za vsako ceno. Svoj čas raje usmerimo v to, kdo smo in kako to predstaviti.
Na ta način bomo svojo identiteto na trgu dela gradili bolj celostno, pri delodajalcih bomo enostavneje zgradili verodostojnost in zaupanje, med konkurenco pa bomo bolj opazni.✔️
𝐊𝐚𝐤𝐨 𝐳𝐚𝐬𝐧𝐮𝐣𝐞𝐦𝐨 𝐨𝐬𝐞𝐛𝐧𝐨 𝐛𝐥𝐚𝐠𝐨𝐯𝐧𝐨 𝐳𝐧𝐚𝐦𝐤𝐨❓
▶️✔️Razmislimo o tem, kdo smo – kakšne so moje osebnostne lastnosti, kompetence, vrednote in poslanstvo?
▶️✔️Razmislimo o tem, česa si želimo – kaj me motivira, kaj je moja strast, kaj me navdihuje?
▶️✔️Razmislimo o tem, kaj ponuja in potrebuje trg dela ter kje je skladnost s tem, kar ponujam jaz?
👉 Rezultat takega razmisleka naj bo krajši zapis o tem, kdo sem, kaj in kako nudim ter kaj želim. Npr.:👇
»Sem poslovna sekretarka, ki zadnjih 12 let skrbi, da lahko vodstvo in sodelavci odmislijo zadolžitve, ko jih v izvedbo predajo meni. S svojim organiziranim in prilagodljivim pristopom skrbim, da so delovne naloge s področja administracije in vodenja pisarne kakovostno opravljene v dogovorjenem roku tudi v dneh, ko običajne procese zamajejo nepričakovane spremembe. Z veseljem prevzemam zadolžitve, ki niso del mojih pogodbeno podpisanih delovnih nalog, predstavljajo mi izziv in priložnost za nadaljnji razvoj. Na ta način sem se priučila vodenja kadrovskih evidenc, upravljanja marketinških kanalov podjetja in predpriprave zahtevnejših poročil. Pravijo, da v podjetju delujem kot lepilo, ki doprinaša k povezanosti in vzdušju. Meni pa je v posebno zadovoljstvo, če s svojim doprinosom na kateremkoli področju vsaj nekoliko pripomorem k uspehu podjetja.«