Najbrž se vam poraja vprašanje »zakaj« je temu tako in ali gre v tem mestu za čudne dogovore- »veze«. Kar se tiče naše agencije, našega dela in naših naročnikov je zadeva sledeča: naši naročniki so pretežno mednarodne korporacije ali slovenska podjetja, vpeta v mednarodno okolje. Narava njihovega dela na globalnem nivoju je pretežno taka, da se pri iskanju novih sodelavcev poslužujejo zunanjih partnerjev- zaposlitvenih agencij. Gre za popolnoma utečene postopke.
Naročniki nam vedno na začetku zaupajo informacije, kakšno iskanje želijo: iskanje na široko z oglasi in najavami, iskanje po bazi, neposredno iskanje kandidatov, včasih pa nam to odločitev popolnoma prepustijo. V kolikor pa ima naročnik posebno potrebo po zamenjavi obstoječe osebe, s katero ni zadovoljen, se vedno poslužujemo »tihega« iskanja in delovnih mest nikjer ne objavimo. V tem primeru je namreč pomembna visoka stopnja diskretnosti. Po treh letih našega delovanja na trgu lahko rečem, da je skoraj polovica naročil, ki jih prejmemo, prav takih. V takih primerih neposredno nagovarjamo potencialno zanimive kandidate po naši bazi in drugih različnih kanalih- headhunting.
To je ključni odgovor na vprašanje »zakaj biti v bazi zaposlitvene agencije?«. Sploh v primeru, ko niste aktivni iskalec/ka zaposlitve, ampak le čakate na pravi izziv.
L.S.