Izbira mena vsekakor ni bila enostavna zadeva. Pri izbiri imena lahko razmišljaš o vseh možnih kombinacijah s črkami, zlogi, sopomenkami, asociacijami, raznimi liki, zgodovinskimi imeni, … Vse skozi pa se nam je v mislih porajalo eno in isto vprašanje oz želja – da bi izbrano ime vendarle že samo po sebi imelo nek globlji smisel, seveda vezan na našo dejavnost, na tisto, kar dejansko počnemo. Tovrstna logika pri izbiri imena podjetja sploh ni nujna. Mnoga podjetja, tudi velike korporacije, imajo morda popolnoma »navadna« imena, ki v sebi ne skrivajo ničesar globljega (včasih gre za ime ustanovitelja, ali priimki dveh/treh oseb, s katerih nastane novo podjetje, razne kratice…).
Pri nas pa smo na koncu prišli do odločitve, da ne bomo izbrali le nekega »navadnega« imena, temveč ime, ki bo poosebljalo bistvo našega dela oz naše dejavnosti. “Competo” pomeni biti najbolj primeren, najbolj ustrezen in resnično predstavljati »perfect fit« za nekoga. Prevedeno v naš jezik (torej tistih, ki se ukvarjamo z iskanjem in selekcijo kadrov), to pomeni, da za podjetje iščemo in izbiramo najbolj ustrezne kandidate, ki bodo dejansko, prav z vseh vidikov, ustrezali željam in potrebam določenega podjetja. In seveda velja tudi obratno, kandidatom želimo pomagati, da pridejo do tistega delovnega mesta, delovnega okolja in delovnega tima, kjer bodo lahko maksimalno uspešni in zadovoljni. Že vem, morda ste ob tem pomislili, da so to le floskule in iluzije, saj je naš realni trg dela drugačen in tem načelom pogosto ne sledi. Morda imate deloma prav, deloma pa tudi ne. Korak za korakom, vsaka nova zaposlitev, vsako novo delovno mesto v navedeni smeri, bo sčasoma naredilo razliko in prineslo spremembe, predvsem pa vzajemne uspehe. Let“s do it!