Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Kritični faktorji uspeha znamke delodajalca

CEO, HR, marketing, komuniciranje, strategija, poslovni uspeh, budget, ambasadorji, kultura, vrednote, poslanstvo,… Projekt gradnje znamke delodajalca vključuje toliko ljudi in se dotika tolikih različnih delov organizacije, da se včasih zdi kot »misija nemogoče«.

Pa seveda ni (nujno) tako. Če se oblikovanja znamke delodajalca lotimo na pravi način s pravimi ljudmi ter pri tem upoštevamo »kritične faktorje«, bomo uspehe želi na veliko različnih področjih.

Kateri so »kritični faktorji« uspeha znamke delodajalca?

  1. Določite lastnika, kdo vodi postavitev znamke delodajalca in kdo so ključni člani tima, ki bodo sodelovali pri potovanju postavitve in gradnje znamke delodajalca.
  2. Pridobite podporo CEO. Gradnja znamke delodajalca se začne graditi takrat, ko uprave razumejo, da je potreben čas in denar, da se zgradi podoba podjetja kot delodajalca. Zagotovite si budget za upravljanje znamke delodajalca.
  3. Zgradite koalicijo, določite kdo so ključne osebe, ki so lahko ambasadorji znamke delodajalca. Pri postavitvi znamke delodajalca je ključno, da v to aktivnost čim hitreje vključite zaposlene, ki delijo zgodbo znamke in pomagajo privabljati novo zaposlene.
  4. Bodite odkriti. Znamka delodajalca zahteva odkrit in avtentičen pristop. Včasih potrebujete tudi zunanjo pomoč svetovalcev, da te spremembe lahko izvedete.
  5. Imejte realna pričakovanja o implementaciji spremembe. Spremembe se ne morejo zgoditi čez noč, a potrebujejo jasno časovnico gradnje in upravljanja.

 

Kateri so top karierni premiki v Sloveniji? Kaj se dogaja na področju iskanja talentov? Kako učinkovito voditi, sodelovati in komunicirati? Kako graditi dobre odnose in razvijati kompetence? Kako ponotranjiti agilni način razmišljanja? Prijavite se na Competo e-novice in bodite v stiku z aktualnim HR dogajanjem.

delavnica reševanje konfliktov

 

Ostali članki

Strateška vloga HRM – Moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

06.12.2024
Pogovor s Tamaro Skerbinek, HR poslovno partnerko Weiler Abrasives   Kaj so ključni dejavniki, ki vas motivirajo pri delu z zaposlenimi in kako...

Kakšno bo leto 2025?

06.12.2024
Nina Potisek, partnerka Competo Zagotovo zahtevno, kar ugotavljamo že v procesih planiranja in postavljanja ciljev. To pa v resnici ni nič novega,...

Svoje (ne)sreče kovači

04.12.2024
Maša Žilevski, psihologinja-svetovalka Competo   Uvodnik naših decembrskih e-novic Med vrsticami se zaključuje s pomembno mislijo:...