V povolilnem večeru, ko so mediji polni volilnih rezultatov, ugibanj o bodočem mandatarju, špekulacij, kdo bo sestavljal vlado, pišem o naših obljubah trgu, o zavezah, ki jih dajemo vam – danes, jutri, vse leto. Naša največja obljuba je zaveza našim vrednotam in visokim etičnem standardom poslovanja.
Večino našega delovanja danes predstavlja headhunting. Kot neposrečen prevod v slovenščino nakazuje gre za lov na glave. Lov pomeni nekaj napadalnega, agresivnega, kar nikakor ne ponazori naše dejavnosti.
V našemu delovanju kandidate nagovorimo, kar po domače pomeni, da jih vprašamo, ali bi želeli razmisliti o karieri drugje. V kolikor je kandidat zadovoljen na obstoječem delovnem mestu, komunikacijo zaključimo. Nikoli ne prestopamo meja in agresivno »napadamo« kandidatov. Nikoli ne olepšamo nove zgodbe, ampak jo predstavimo kar se da realno. Seveda predstavimo prednosti delovnega mesta, pa tudi sliko, vizijo podjetja in njene vrednote, saj je slednje prav tako pomembno kot posamezno delovno mesto.
Občasno nam piše ali nas nagovori razočaran delodajalec, da smo mu »izpulili« dobrega delavca. Čeprav je kratkoročno lahko razočaranje veliko, pa se največkrat izkaže, da je za vse strani bolje, da oseba odšla. Za menjavo delovnega okolja se odločajo »ravno prav« nezadovoljni kandidati. Ti, ki niso povsem zadovoljni z vsemi vidiki odnosa z delodajalcem, kar pomeni, da bi sčasoma postajali vedno manj zavzeti. Takrat je za vse bolje, da nekdo prestopi v novo zgodbo.
Kadar iz podjetja odide ključni kader, je za vodstvo čas za alarm. Namesto iskanja »grešnega kozla« je odhod potrebno razmeti kot priložnost za učenje, za iskren pogled v ogledalo in pogovor s samim seboj in sodelavci o tem, kaj lahko izboljšamo. Ko se zgodi nasprotno: zaposleni zavrne na videz boljšo ponudbo, je dejanje za delodajalca največje in najlepše priznanje. Pomembno je, da vodstvo pozna ključne ljudi, jih razvija in jim nudi možnost za nadaljnji karierni razvoj.
Kadar začutimo, da s podjetjem ne delimo vrednot, kadar začutimo ali doživimo, da podjetje ni dober delodajalec, da so ljudje zanj strošek ali pa so odnosi slabi, s podjetjem ne sodelujemo. Verjamemo, da imamo pomembno vlogo v posameznikovem kariernem razvoju in če sami ne želimo delati s posameznim podjetjem, tja nikoli ne bi priporočili dobrih kandidatov.
97% kandidatov je z izkušnjo s Competom zelo zadovoljnih oziroma zadovoljnih, prav tako je s sodelovanjem zelo zadovoljnih oziroma zadovoljnih 92% podjetij. Prvih je čez 14 tisoč, drugih čez 100 – malih, velikih, srednje velikih. To je najlepše priznanje za dosedanje delo in hkrati odgovornost za nadaljnje delo.
Edini veljavni mandat je tisti, ki nam ga daje trg. Zavedamo se, da nimamo mandata za vedno, ampak si ga moramo vsak dan znova zaslužiti.