Najbolj me zmoti, da so vsi tako grozno dolgočasni in mi ne vzbudijo občutka, da si zelo želim nekaj kupiti. Ko običajno stopite v trgovino, vas prodajalec vpraša »Lahko pomagam?« in ko zaslišim ta stavek, se kar zmrazim in odločno ogovorim z »ne«. Zdi se mi, da to vprašanje samo po sebi vleče nase negativen odgovor. Pogostokrat tudi mimika in glas prodajalca ne vzbujata občutka, da bi kaj kupila. Vsi so tako dolgočasni, da je kar grozno. A ne bi bilo super, ko bi te prodajalec nagovoril popolnoma drugače, inovativno, v smislu- Gospa, neverjetno, ravno danes smo dobili eno krasno obleko, ki bi vam bila ulita po telesu … ali pa Gospodična, imate neverjetno lepo turkizno barvo srajce. Poglejte, dobili smo vrhunske hlače, telirane,ki…. Samo malo kreativnosti in drugačnosti in človek, bi se počutil popolnoma drugače.
Verjetno tudi ta fraza ni nekaj najhujšega, kar vas doleti. Morda ste imeli smolo in prodajalec ni imel časa, da se vam posveti; morda vas je z očmi ošinil od pet do glave in sam sklenil, da nimate zadosti »pod palcem«; morda pa se enostavno ni zgodilo nič in ste bili popolnoma neopaženi.
Dragi moji, naša storitvena panoga ima še ogromno prostora za rast, razvoj, inovacije, izboljšave, nadgradnje. Kot vedno je vse na ljudeh. Ključni so ljudje in njihovi odnosi do strank, odjemalcev, kupcev. Tu se dela velika razlika in z drugačnim, inovativnim, prijetnim odnosom lahko k sebi privabimo dobre, redne stranke, ki ob nakupu ne bodo imele občutka, da ste jih želeli »ogoljufati« ali jim kaj neprimernega prodati.
A kot vedno, imajo tudi ti prodajalci svoje vodje in povsem verjetno so tudi oni postavljeni na ne-prava mesta oz niso dovolj usposobljeni za delo, ki ga opravljajo. Na vodji je, da zna svoje ljudi motivirati, voditi, učiti in pravilno usmerjati.
L.S.