Prav. Verjamem, da je lahko kritika tudi na mestu. Pa vendar se da z ustreznimi orodji tudi tovrstne »napake« preprečiti. Sam verjamem, da agencije svoje osnovno poslanstvo opravljamo zadovoljivo. Zadovoljivo v tistem delu, kar znamo, smo v stanju narediti oziroma ponuditi na trgu.
Vsaka agencija je prepričana, da »tehničen« prevzem posla oziroma prevzem naročila izvede korektno ter da ima solidne tehnične vhodne podatke, na podlagi katerih lahko prične z iskanjem ustreznega kandidata za zasedbo določenega delovnega mesta. Problemi se pojavijo druge. Ni težav v specifikaciji delovnega mesta in nalog, ki jih bo nova oseba opravljala; kakor tudi ni težav v sami specifikaciji želene osebe ter njenih želenih splošnih in specifičnih kompetencah. Problemi se pojavijo, ker nas je malo takšnih, ki vemo, da je poleg tehnične specifikacije potrebna tudi socialna specifikacija delovnega okolja. Govorim o analizi mikro okolja. Kam oseba prihaja, s kom bo oseba delala, kdo so nadrejeni in kdo so podrejeni. Poudarjam, da govorim o socialni specifikaciji, torej me v tem trenutku resnično zanima KDO so ti ljudje in ne s katerim imenom, priimkom, izobrazbenimi nazivi oziroma delovnimi izkušnjami se le ti predstavljajo.
In COMPETO to zna. Res v uvodni fazi projekta porabimo nekoliko več časa, kot morda kdo drug. Res od strank zahtevamo več angažmaja. Pa vendar vsi vemo, da se »brez muje še čevelj ne obuje.« Malo več začetnega vložka in manj glavobola kasneje.