Res je. Napake se lahko dogajajo povsod in pri vsakomur in tako je tudi v zaposlitvenih agencijah. V Competu smo v dobrih 3 letih našega delovanja naredili kakšno napako in izbrali »napačnega« človeka. To lahko vselej odkrito priznamo. In verjetno se bo tudi v bodoče še pripetilo kaj podobnega. Na srečo je tovrstnih primerov malo, kar pomeni, da delamo dobro in, da skušamo resnično čim bolj izničiti možnost izbire napačnega kandidata. To nam omogoča tudi analiza mikrookolja, ki je posebnost Competovega poslovnega modela.
Kar je pomembno, je dejstvo, da si pred tem si ne zatiskamo oči . Ni nas strah po 1, 3 ali 6 mesecih vprašati naročnika – »Kako ste zadovoljni z našim kandidatom?«. To je ključno za ustvarjanje in gradnjo dolgoročnih in trdnih partnerskih odnosov.
Zelo težko je konkretno argumentirati, saj je več dejavnikov, ki lahko na to vplivajo. V samem procesu izbora lahko preverimo in analiziramo določene stvari – tekom razgovorov, s psihološkimi testi, …. Ko pa je oseba že na delu pri naročniku, v konkretni situaciji s konkretnimi ljudmi, pa lahko pridejo na plan tudi drugi vidiki. Kar je najbolj pomembno je to, da tako mi kot naročnik hitro ugotovimo ali je morda prišlo do napačnega izbora in kar se da hitro odreagiramo. Prav temu je namenjeno uvajalno obdobje in garancija na izbranega kandidata- ko naročniku brezplačno zagotovimo drugega kandidata in še enkrat izpeljemo celoten proces kadrovanja.