Ljudje smo edina živa bitja, ki si lahko prihodnost zavestno predstavljamo. Lahko jo kreiramo. Lahko si predstavljamo stvari, ki še ne obstajajo. Lahko jih ustvarimo s svojimi rokami. Ko pri tem sodeluje več ljudi, se morda zgodijo stvari, ki jih ni načrtoval celo nihče od njih. Prihodnost je neulovljiva, nepredstavljiva.
Ali lahko morda kljub vsemu odmaknemo tančico, ki zastira prihodnost in uzremo vsaj delček tistega kar nas čaka v prihodnosti?
Zakaj potrebujemo informacije? Dobre, verodostojne informacije nam pomagajo sprejemati boljše odločitve. Kako je lahko informacija glede tega kaj napovedujemo za prihodnost lahko dobra in verodostojna? Več izkušenj kot imamo, bolj kot znamo sklepati, lažje si predstavljamo kam nas vodijo sodobni trendi razvoja delovnih okolij. Competovci ves čas izzivamo prihodnost. Drznost, pogum, verodostojnost in profesionalnost krasijo modernega poslovnega človeka, kamor se prištevamo tudi sodelavci Competa. Zato si upamo napovedati kdo lahko zasede določeno delovno mesto. Drznemo si sklepati kdo od kandidatov se bo najbolje ujel z ekipo. Odločno posredujemo informacije kakšen slog vodenja je za posameznika najbolj primeren. S svojim delom vsak dan soustvarjamo prihodnost.
Ali si zato lahko drznemo predpostaviti kakšna prihodnost nas čaka v poslovnem svetu? Katere tehnologije bodo prevladovale? Katere bodo vzniknile? Kako bodo izgledala delovna mesta prihodnosti? Ne vem. To bi bilo ugibanje. Mi poznamo ljudi. Zato poskušamo razmišljati iz okvirov, ki so nam najbolj poznani. Poznamo principe vzgoje v katerih rastejo bodoči iskalci zaposlitev. Poznamo osebnostne lastnosti in vedenjske navade sodobnih ljudi. Ali lahko v tem znanju najdemo informacije, ki nam lahko pomagajo napovedati izzive prihodnjih medosebnih odnosov na delovnem mestu? Ki nam lahko pomagajo razumeti, kaj bo motiviralo prihodnje generacije delojemalcev? Ki nam olajšajo napovedovati kakšne vodje bomo potrebovali? Mi se teh izzivov ne bojimo. Zavedamo se odgovornosti, ki jo imamo. Z vami bi radi delili vizijo, ki jo vidimo pred seboj.
Iztočnice The Future of Work:
- Kako potrošniški način razmišljanja oblikuje prihodnost?
- Pripadnost je super – toda do koga ali česa?
- Tržne proti osebnim normam.
- Individualizem proti skupnosti.
- Kako se bo spremenilo odločanje? Algoritmi ali intuicija?
- Kako bomo vodili ljudi, ki so danes stari 18 let in želijo izgledati kot pop zvezde, početi stvari kot Messi ali Ronaldo, sanjajo, da bodo izbrani v naslednji resničnostni šov, ter so prepričani, da je You tube kanal skozi katerega bodo zasloveli?
dr. Aleksander Zadel