Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Blog in dogodki

Kako sestaviti dober tim, ki bo gradil in upravljal znamko delodajalca?

18.02.2020
Kdo je odgovoren za gradnjo znamke delodajalca – HR, korporativno komuniciranje, marketing? Ali mogoče celo CEO? Znamka delodajalca v svoji osnovi...

Primer dobre prakse - sodelovanje kot spodbuda za pristno ravnanje z ljudmi

17.02.2020
Verjamem, da bomo preboj naprej in stabilnost podjetju prinesli le, če bomo vsi zaposleni poglobili medsebojno sodelovanje, sprejemali različnost...

Svet HR – moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

15.02.2020
Velikokrat smo vodje v vlogi coacha, svetovalca, mnogokrat tudi prvi »detektor« prelomnih trenutkov v življenju posameznika. Kar opažam, pa je,...

Primer dobre prakse - Vrednote, ki nas povezujejo  

14.02.2020
Alenka Potočnik, vodja službe za razvoj kadrov GEN-I Kaj je tisto, kar vas opredeljuje? Kaj žene vaš razvoj? Kaj je vaš svetilnik v težkih...

Strateška vloga HRM - Moč in odgovornost, da spreminjamo prihodnost dela in organizacij

14.02.2020
Minulo obdobje se je dotaknilo vseh nas, zavedamo se razsežnosti situacije, ki ni vplivala le na delovno okolje, temveč v veliki meri tudi na...

Pogled z vrha - mag. Anita Stojčevska, glavna izvršna direktorica SKB banke

11.02.2020
Vsak od nas mora nenehno vlagati v svojo osebno in karierno rast, ne glede na to, da je morebiti že na vrhu. Višje greš, uspešnejši postajaš,...

Od jamranja do navdiha – kako krepiti kulturo sodelovanja

11.02.2020
Uniformiranost (»one size fits all«-princip) najkasneje z milenijci izstopi iz...

Zakaj znamka delodajalca (še) ni ustaljena praksa sodelovanja HR, komunikacijskih in marketinških strokovnjakov?

15.01.2020
Funkciji komuniciranja in HR, ki sta glavna partnerja pri grajenju podobe delodajalca, sta še vedno dostikrat percipirani kot operativni funkciji,...

Ali umetna inteligenca uničuje človeški faktor kadrovnikov?

26.11.2019
Umetna inteligenca. Chatboti. Programska oprema za analitiko. Virtualna resničnost. Kam gremo na področju digitalizacije...
1 5 6 7 8 9 11