Blog in dogodki
Kompetence za uspešne time
03.02.2020Uspešni timi prihodnosti torej ne bodo tisti, ki bodo imeli največ supermanov in superwomank. Uspešni bodo timi, ki bodo najbolj povezani, ki bodo...
Na trgu dela pri 45+
02.02.2020Čeprav sem pri vsaki reorganizacija računala, da sem lahko tudi jaz na vrsti za odstrel, me je novica, da se moram zglasiti v kadrovski službi,...
Znamka delodajalca v praksi: od raziskovanja do rezultatov
28.01.2020Oblikovanje zamke delodajalca je preprosto in zapleteno hkrati ter tako zagotovo velik izziv. A najslabše je, da ne naredimo ničesar, zato: kdaj...
Štirideseta so nova trideseta. Razen, ko iščeš službo.
17.01.2020Kakšna je mantra novodobnih zaposlovalcev? Mar menijo, da bodo relativno neizkušeni novo zaposleni sami sebi mentorji in da bodo dosegali uspehe...
Zakaj znamka delodajalca (še) ni ustaljena praksa sodelovanja HR, komunikacijskih in marketinških strokovnjakov?
15.01.2020Funkciji komuniciranja in HR, ki sta glavna partnerja pri grajenju podobe delodajalca, sta še vedno dostikrat percipirani kot operativni funkciji,...
Eden tistih razgovorov, ki te spremeni, ki ostane.
12.01.2020To je zgodba gospe Ane, ki pri svojih 70-ih letih hrepeni po delu in ustvarjanju na področju housekeeping-a oz hospitality-ja. Želim si, da bi...
Zakaj bi Slovenci o agilnosti morali učiti svet in ne obratno
06.01.2020Malce me jezi, da bi se od Nemcev učili agilnosti. Ni šans. To je naš teren. To je »rodi-stvori«....
Lateralne kariere
12.12.2019Na menjavo kariere nismo nikoli zares pripravljeni. Kako si lahko olajšamo...
Stereotipi o starejših zaposlenih – zanje s(m)o starejši krivi tudi sami
12.12.2019"Tako ne gre več naprej, zadeve v firmi gredo v »maloro«, ti novi (mladi) nimajo kompasa…" S takimi in podobnimi izjavami si populacija...