Za povečavo in pomanjšavo uporabljajte tipki CONTROL+ in CONTROL-.

Iskanje in selekcija

Naš proces iskanja in selekcije kadrov

Naše iskanje in selekcija sta usmerjena v ustvarjanje "perfect fit" sodelovanj - poiščemo najbolj primernega kandidata za delovno mesto in mikro-okolje. Ponosni smo, da smo kot specialisti za "Executive Search" del globalne mreže Glasford International.

Ključ do uspeha vsake organizacije so pravi ljudje na pravem mestu. V Competu razvijamo dolgoročne partnerske odnose, temelječe na diskretnosti in zaupanju. Na začetku se podrobno posvetimo razumevanju tako posameznega naročnika kakor tudi kandidata. S procesom, ki smo ga razvili na podlagi strokovnih znanj in dolgoletnih izkušenj, z visoko stopnjo empatije in s profesionalnim odnosom poskrbimo, da se tekom poteka izbora kandidata zgodi prava kemija med naročnikom in kandidatom – »perfect fit«. Da ta odnos ne ostane zgolj »ljubezen na prvi pogled«, temveč da preraste v dolgoročno partnerstvo, pa poskrbimo z našimi ostalimi storitvami: razvoj kadrov, prezaposlovanje in znamka delodajalca.

ANALIZA

Analize so najpomembnejši del vsakega procesa iskanja in selekcije. Samo natančno opravljena analiza je namreč lahko dobra osnova za specifikacijo potrebe po kandidatu in iskanje pravega sodelavca.

Naše iskanje in selekcija sta usmerjena v ustvarjanje "perfect fit" sodelovanj - poiščemo najbolj primernega kandidata za delovno mesto in mikro-okolje.

Lasten raziskovalni oddelek

Pri iskanju se naš raziskovalni oddelek poslužuje različnih virov: od oglaševanja do raziskovanja in direktnega iskanja.

ISKANJE IN SELEKCIJA

Iskanje kandidatov z različnimi viri

Pri iskanju kandidatov se poslužujemo različnih virov. Od oglaševanja do direktnega iskanja (headhunting). Za način oziroma sestavo ustreznih načinov se odločimo glede na pričakovan bazen kandidatov, ki ga potrebujemo za ustrezno selekcijo. Postopek poleg razgovorov vedno vključuje tudi psihometrično testiranje.

Svetovalci, specializirani po industrijah

Svetovalci v Competu prihajamo iz različnih industrij, kot so bančništvo, finance, marketing, strojništvo, IT in drugo. Ker razumemo specifičnost delovnega mesta, industrijo in aktualne spremembe na trgu dela, smo kompetentni sogovorniki tako naročnikom kot kandidatom.

Selekcijski postopek

Postopek poleg razgovorov vedno vključuje tudi psihometrično testiranje. Pri psihometričnem testiranju se osredotočamo na pogled v splošne kompetence kandidata, ter po drugi strani v t.i. 3Q :

  • emocionalni kvocient (EQ)
  • inteligenčni kvocient (IQ) in
  • kvocient optimizma (OQ).

Rezultat kandidata pa vedno primerjamo na dveh nivojih, in sicer:

  • ali so kandidatovi rezultati s testa in razgovora skladni s pričakovanji naročnika,
  • ali bo kandidat lahko opravljal to delo v dani ekipi.

Predstavitev kandidatov

Kandidate partnerjem predstavimo tudi v pisni obliki. Le ta vsebuje življenjepis kandidata, zaznamke z razgovorov ter psihometrično poročilo o kandidatu.


V zadnjih korakih izbora uskladimo termine razgovorov pri naročniku, po želji moderiramo tudi celoten proces izbora in dogovarjanj s kandidati ter seveda redno obveščamo vse kandidate iz nabora.

SPREMLJANJE KANDIDATOV - ONBOARDING

Ali morda veste, da se kar 90 % vseh na novo zaposlenih v že prvih mesecih uvajalnega obdobja odloči, ali želi ostati v novem podjetju?

Onboarding je proces, s katerim se novo zaposleni celostno vključi v organizacijo z namenom, da postane hitro učinkovit, uspešen, zadovoljen in podjetju predan zaposleni. Namen je zmanjšati stres in zahtevnost prihoda na novo delovno mesto ter posameznika uspešno vključiti v organizacijo.


S spremljanjem posameznika tekom njegovega uvajalnega obdobja lahko dodatno podkrepimo njegovo odločenost, da ostane v podjetju. V Competu prisegamo na partnerski odnos tako do podjetij kakor tudi do kandidatov. Z vsakim posameznikom, ki je z našo podporo prišel do želenega novega kariernega izziva, ohranjamo stik. Spremljamo ga v procesu zaposlitve, še posebej intenzivno pa v prvih mesecih nastopa dela. V tem obdobju ga večkrat kontaktiramo in se zanj zanimamo. V kolikor soglaša, njegovo povratno informacijo podelimo tudi s podjetjem. Povratno informacijo o novem zaposlenem skušamo pridobiti tudi s strani podjetja. V kolikor podjetje soglaša, jo podelimo tudi s kandidati oz. novo zaposlenimi.


V Competu verjamemo, da je učinkovita povratna informacija na delovnem mestu ključna. Namen odkrite in odprte komunikacije o stanju in možnem napredku novo zaposlenega je odlična osnova za njegovo nadaljnjo rast in razvoj


Kandidatom za srednji in višji management pa dodatno v prvih 3-6 mesecih ponujamo možnost osebnega onboarding coacha.

Naši coachi

Predstavljamo vam naše zunanje coache, ki skrbijo za spremljanje izbranih kandidatov med njihovim poskusnim obdobjem.

  • Enzo Smrekar

  • Milena Štular

Je predsednik uprave družbe Droga Kolinska članice Atlantic Grupa. Ima 25 let izkušenj na vodstvenih pozicijah, med drugim tudi v mednarodnih družbah, kot sta Philip Morris in Diageo. Izkušnje ima predvsem iz menedžmenta in trženja z dobrim poznavanjem regije in širšega mednarodnega poslovnega okolja. Sodeloval je na različnih strateških projektih z družbami, kot so Boston Consulting Group, A.T. Kearney in Stearn & Stewart. Je diplomant MBA na IEDC Bled. Ima licenco za Coaching in Mentorstvo, pridobljeno na CIPD Oxford Brookes University, in je praktik NLP (Richard Bandler Society of NLPI). Je dolgoletni mentor članom mreže podjetništva CEED Slovenija in coach študentom MBA na IEDC Bled ter AmCham Young Professional’s.. Je predsednik upravnega odbora Prva zavarovalnica d.d. in predsednik Smučarske zveze Slovenije.

Milena ima za seboj bogato karierno pot znotraj tako znotraj FMCG panoge kot tudi trgovine na drobno . Zadnja leta je delala kot pomočnica predsednika uprave v družbi Mercator d.d. za področje strateškega marketinga. Nekaj let je bila v isti družbi tudi izvršna direktorica za upravljanje globalne nabave. Pred tem je bila članica uprave in glavna poslovna direktorica Skupine Droga Kolinska. Daljši čas je bila tudi direktorica podjetij Bestfoods Adria in Unilever Slovenija. Na začetku kariere je bila brand manager in direktorica marketinga v podjetju Kolinska. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, dodatno se je izobraževala na IEDC Poslovni šoli Bled, kjer je končala program splošnega managementa. Ima mednarodni certifikat (INLPTA) praktika NLP, je mentorica članom mreže podjetništva CEED Slovenija in coach študentom MBA na IEDC Poslovni šoli Bled. Je strokovnjakinja iz marketinga in prodaje ter menedžerka z bogatimi izkušnjami v slovenskih družbah in mednarodnih korporacijah. Kot ugledna članica slovenske marketinške skupnosti predava v nizu marketinških izobraževalnih programov. Šest let je bila predsednica slovenskega združenja oglaševalcev (SZO), 2 leti predsednica UO oglaševalske zbornice in članica žirij festivalov SOF in EFFIE. Leta 2009 je bila proglašena za oglaševalsko osebnost leta. Je pobudnica projekta botrstvo v Sloveniji in predsednica NO projekta.